Crescendo

Allting började förra sommaren. Jag läste, jag kommer ihåg en roman som besviken mig. Mina förväntningar var annorlunda när jag fick den i mina händer men visade sig slutligen vara banal och kommersiell. Så trött på min nagging, säger min bror till mig: Varför skriver du inte en? Först skrattade jag, jag undrade, var och var? Senare började idén att mogna inuti mig. så jag tog penna och papper och utan att vänta tankar började ta form, vilket resulterar i vad vi håller i dag i våra händer. Och vad är ditt intryck av din första kontakt med skrivandet? Hur kände du hela processen? Jag erkänner att det var tre unika månader, med vad som helst. Tre månader av daglig friktion. Natt och utmattning. Jag bytte dessa tre månader och jag känner mig rikare. Det är något som jag gillade och visserligen jag kommer att upprepa, oavsett loppet av "Crescendo".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου